دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 12:37
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان:

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آینده‌سازان کشور هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، دانشجویان این دانشگاه را آینده‌سازان کشور دانست.
کد خبر : 319370
_MG_0794.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، سعید جامه‌بزرگی در آیین افتتاح طرح حیات طیبه ویژه تشکل‌های اسلامی سیاسی استان‌های غرب کشور در همدان گفت: امروز در همدان شاهد حضور دانشجویان نخبه‌‌ای‌ هستم که علاوه بر مسائل آموزشی، مسائل سیاسی و فرهنگی جزو دغدغه‌های اصلی آنهاست.


وی افزود: همدان به‌عنوان نخستین پایتخت ایران‌زمین و مهد تمدن ایران اسلامی خرسند از میزبانی دانشجویان استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه و همدان است که در طرح حیات طیبه حضور دارند. 


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با تشکر از متولیان این برنامه گفت: تقارن برگزاری دوره تشکیلاتی حیات طیبه با ایام اربعین حسینی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.


جامه‌بزرگی خاطرنشان کرد: اربعین سال‌هاست که در فرهنگ اسلامی هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود و قدم در این راه گذاشتن اصلاً ساده و آسان نیست؛ بلکه هرسال تعداد بیشتری با جان و دل، قدم در مسیر اربعین می‌گذارند.


رئیس واحد همدان بابیان اینکه اگر امروز شما در این دوره حضور دارید، نشانه آینده‌نگری و وسعت دید شماست، تصریح کرد: آینده کشور در دستان دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی است؛ زیرا بیش از 60 درصد پست‌های مدیریتی در اختیار همین دانش‌آموختگان است.


وی خطاب به دانشجویان تأکید کرد: امروز همه کفر بر آن شده‌اند که با جنگ روانی اوضاع کشور را نامناسب جلوه دهند؛ اما شما دانشجویان باید با بصیرت و روشنگری در بین آحاد ملت، از این مرحله از انقلاب نیز سربلند بیرون می‌آیید.


انتهای پیام/4062/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته